Weglopen voor inhoudelijke discussie

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Jul 2 09:17:53 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Wat heb je aan een verbeterd program? Typisch deze vraag en een beetje
wereldvreemd, kenmerkend voor het huidige naar binnen gericht zijn van D66.
Wel Henk, laat ik het eenvoudig formuleren: met een beter program overtuig
je misschien weer  burgers.

Dus geen procedure-gezeur (Van Boxtel), maar een ander program (Vreekamp).
De huidige gang van zaken vind ik bijzonder ziekelijk, van een hoog ijlgehalte.

Terwijl er toch genoeg te doen valt, zeker nu de populisten zowat alles
laten vallen en we weer qua maatregelen een neoliberaal VVD-kabinet krijgen.

Henk Vreekamp, Utrecht.