Het wordt steeds leuker met de Leefbaren

Thu Jan 31 22:09:16 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>
Datum: donderdag 31 januari 2002 20:38

>Het is me onduidelijk waarop je doelt. Dat ik me opwind over een club die

Waarop ik doelde was met name de enige passage die ik uit jouw bericht
waarop ik reageerde had laten staan.
Ik zal hem de volgende keer bovenaan laten staan zoals hierboven, en hem nu
hieronder nog eens kopieren.

Van: Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>
Datum: donderdag 31 januari 2002 20:15
>Het is lachen gieren brullen met die club, ware het niet zo triest dat
>honderdduizenden politiek in het duister tastende Nederlanders er met open
>ogen intrappen.

Het moge duidelijk zijn dat ik het niet met je eens ben dat die
honderdduizenden Nederlanders in het duister tasten en ziende blind zijn. Ik
denk dat ze goed gezien en ervaren hebben hoe een en ander in Nederland
functioneert. Inclusief dat D66 niet meer zo duidelijk opkomt voor waarvoor
we ooit nog 24 zetels aan stemmen achter ons kregen. Tasten we zelf niet
meer in het duister dan degenen die we zwart maken.

Van jou waardeer ik altijd alles waarin je op problemen en
oplossingsmogelijkheden ingaat, met welonderbouwde analyses, informatie,
argumenten. Alle ballen spelend en tegelijkertijd in de lucht houdend zonder
een man te raken.
Daarom hoop ik ook dat onder andere jij hoog op de lijst bent geeindigd,
want ik heb op basis van je bijdragen schriftelijk en mondeling op het
congres vertrouwen in je, en heb me daarom ook kritiek op een onderdeel
toegestaan in de hoop dat je de goede dingen goed blijft doen en je tijd
niet verspilt aan de in mijn ogen nutteloze dingen.

Veel succes vanaf de plaats op de lijst die morgen uit de bus rolt.

Fritz van Rikxoort