Het wordt steeds leuker met de Leefbaren

Mark Koek mark at KOEK.NET
Thu Jan 31 22:00:45 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort schreef:

> Wat een niveau...

Ik vind dat je andere meningen serieus moet nemen en respecteren.

Maar pure list en bedrog zoals gepraktizeerd door Jan Nagel valt
daarbuiten. Hein heeft volstrekt gelijk.

Eigenlijk heb ik ook meer moeite met Nagel dan met Fortuyn. Met Fortuyn
ben ik het (flink) oneens. Dat kan. Maar Nagel is een ander verhaal: hij
is een aperte leugenaar, demagoog en manipulator. Deelder noemde hem al
(in zijn gezicht) "de Stalin van de VARA" toen hij daar nog voorzitter
van was. Vooruitziende blik.

Trouwens - het treffende verschil tussen jouw mail en die van Hein is
dat hij zijn verhaal met feiten onderbouwt, en jij niet. Je neemt niet
eens de moeite die van Hein aan te vechten, voordat je hem probeert te
diskwalificeren.

Het niveau van zijn bijdrage lijkt me dus ook hoger.

Mark