Het wordt steeds leuker met de Leefbaren

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Jan 31 20:38:03 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 20:28 31-01-2002 +0100, Fritz van Rikxoort wrote:

>Wat een niveau...
>Ik ben op deze lijst en het congres anders van je gewend.

Het is me onduidelijk waarop je doelt. Dat ik me opwind over een club die
ons, democraten, dagelijks schoffeert omdat we "achterkamertjespolitiek"
zouden bedrijven (terwijl we juist zeer zorgvuldig met interne en externe
democratie omgaan) kan je toch niet als "beneden niveau" betitelen. Dat ik
die club belachelijk maak lijkt me ook niet zo ernstig, het ís een
godgeklaagde soap die daar wordt opgevoerd. Wat ik het ergste vind: het is
een belediging aan de parlementaire democratie, wat daar gebeurt. Zo'n
vrachtwagenchauffeur zanger (Wijngaard) die doodleuk toegeeft zich
kandidaat kamerlid te hebben gesteld omdat hij wat extra publiciteit
wenste...beste Fritz, op welk niveau word ik geacht hiermee om te gaan?