Het wordt steeds leuker met de Leefbaren

Thu Jan 31 20:28:42 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein,

Wat een niveau...
Ik ben op deze lijst en het congres anders van je gewend.

Het was me al opgevallen dat ongenuanceerde negatieve generaliserende
kwalificaties van anderen en andersdenkenden op deze lijst steeds vaker
gebruikt worden om frustraties te uiten over het relatieve succes van LN
e.a. in vergelijking met onze eigen decimering, wellicht uit wanhoop over
onze eigen onmacht.
Toch had ik dat van jou wel als een van de laatsten gedacht, zeker nu je na
een succesvolle persoonlijke "campagne" waarschijnlijk kan mee gaan bouwen
als hooggeplaatste kamerkandidaat aan de wederopbouw van D66 en onze
oorspronkelijke gedachtengoed en werkwijze.
"Of doe jij er aan mee omdat je zelf nog een tijdje bij LN hebt geshopt tot
je je kansen bij D66 kon inschatten?"
(Makkelijk he, om verdacht gemaakt te worden?)

Vriendelijke groet  ;-)

Fritz van Rikxoort