TV2 STEMMINGMAKERIJ

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jan 30 21:36:26 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Peter,

't Is zeker erg vroeg donker in Friesland? Overigens vind ik je grap
redelijk geslaagd, je koppeling van Oranje aan Censuur.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 18:13 30-01-02 +0100, you wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Beste Lijsters,
>
>Graag wil ik van jullie horen of jullie ook vinden dat TV2 andere Nos
programma`s doen aan ophiserij inzake de trouwerij van Maxima -Willem
Alexander.  TV2 herhaalde net het debakel op de trouwerij van Beatrix en
Claus en vroeg zich verlekerd af wat er zaterdag ging gebeuren.
>Ik vind dat zulke programma`s aan de schandpaal genageld moeten worden en
hoop dat onze kamerleden daar is iets aan doen.
>Via de Nos heb ik mij bij de directie beklagt  (Gerrit Jan Wolfensperger)
>

>met vriendelijke groet
>
>Peter F G Bos
>2eEmailadres: peter at pfgbos.myweb.nl
>Website:  http://www.pfgbos.myweb.nl