Van Walsum

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Jan 24 23:11:47 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

Lees net nieuws van 21 januari: oud-ambassadeur Van Walsum noemde tijdens
jaarlijkse ambassadeursconferentie uitspraken Kok vlak na 11 september
aanslag 'haperingen, aarzelingen en gestuntel'. Ben blij dat er tenminste
nog iemand is wie ook het zwalkende beleid van Kok is opgevallen. D66-ers
heb ik er niet over gehoord. Van Walsum concludeert dat de VS Nederland
waarschijnlijk niet meer serieus nemen. Dat lijkt me inderdaad, we zijn
alleen goed genoeg voor het collectezakje waaruit die JSF mede wordt
betaald. Kan er niet eens een kamerlid uit de school klappen welke
onderhandse WTO voordelen we zo verkrijgen als groot-investeerder en
importeur in de USA?

Henk Vreekamp, Utrecht