Stemadvies ?? Maar na slechte Gemeenteraadsverkiezingen zijn er geen kiezers meer !!!!

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Thu Jan 10 17:47:07 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja, ik zelf stem ook lokaal niet op D66, omdat ik niet tevreden ben over
het presteren van die fractie. Na een poging om me te kandideren (die op
ondemocratische wijze is onderuitgeschoffeld door bestuur en fractie) heb ik
D66 Nijmegen voor gezien gehouden. Nog wel lid en actief op landelijk nivo
maar lokaal verre van. Sterker nog: lokaal ben ik tegen D66. Ik denk dus dat
je e.e.a. los van elkaar moet zien.

Ramon