Stemadvies

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jan 9 12:47:42 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat groepje Soefi-dames interessert me wel, Hein. Smeren ze ook eco-broodjes
voor de middenklassespruiten die zich per SNP-reis in Jemen gaan melden bij
een terrorisme school? Het Gooi lijkt me bij uitstek een oord voor
recruitment of terrorists. Niet rijk genoeg om belastingasylant in Belgie te
worden en te gek om langer dan twee jaar fanatiek VVD-stemmer te blijven.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

t 23:17 8-01-02 +0100, you wrote:
> [...]
>terroristische El Quieida netwerk (Moellah Omar schijnt op een morofiets te
>zijn gesignaleerd in de buurt van de Rabobank), mijn strafbaar medelijden
>met de 32 onschuldige BigMac eters (filiaal Zaltbommel) die heden
>vertrokken zijn op hun missie naar Kaboel (alwaar rijst, rijst, rijst en af
>en toe een kippenvleugeltje),  mijn naief holistisch ecologisch
>bio-energetisch kosmosbewustzijn en mijn voorkeur voor het Soefi-dansen met
>vermogende dames uit het Gooi.
>
>Ik zou die stem maar op een ander uitbrengen, Henk.

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66