Stemadvies ?? Maar na slechte Gemeenteraadsverkiezingen zijn er geen kiezers meer !!!!

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Sat Jan 5 10:56:50 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is m.i. juist die onduidelijkheid wat de kiezer van ons nooit begrepen
heeft . In 1966 werkte dat , nu niet meer.  De regio`s zijn het ook beu om
vermalen te worden door de eigen Tweede Kamerfractie . Hebben we nogwel
harde standpunten zoals de VVD , PVDA , GROENLINKS  en CDA die hebben .
Hoe wij ook er over denken het werkt ook bij LEEFBAAR NEDERLAND.
De laatste jaren heb ik het gevoel dat een aantal academici in Den Haag hun
hobby zitten te doen met het formulieren van zoveel mogelijk tussen- en
bijzinnen , waar geen burger meer wat van begrijpt. Daar zijn wij aan ten
onder gegaan !!

groeten

Peter Bos