Luister mee, kijk mee....

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Jan 4 18:49:48 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Partijgenoten,
Voor mij lijkt de D66-campagne in vliegende vaart te zijn begonnen. Terwijl
mijn waterleiding bevroren is en ik een warme douche moet ontberen, zijn
enkele wakkere media op hogere temperaturen geraakt.

Dus: morgen, zaterdag, luister mee naar Business News Radio, vanaf 11.30 's
morgens. Daar ben ik te gast. En daar zal ik D66 zo goed als ik kan voor
het voetlicht brengen.

Frequenties:

91.1 FM: Noord Holland, Amsterdam e.o.
89.5 FM: Utrecht en wat oostelijker
88.6 FM: Zuidelijke provincies
91.5 FM Z_W Nederland
90.1 FM: Limburg

En: morgenavond ben ik uitgenodigd het jurylid te zijn van Vara's
Lagerhuis, een mij bekende plek. Nederland 3, ergens rond 2100 uur. Ook
daar zal ik onze club stevig proberen neer te zetten. Op naar de vijftien
zetels!

Mijn website: http://members.ams.chello.nl/heinwvm

Ik houd jullie op de hoogte! (Als dat gewaardeerd wordt tenminste....)