Wiegel heeft kloten !

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Feb 28 07:53:00 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Je vergeet nogal wat. Wat te zeggen van de tikkende tijdbommen die
(nieuwbouw)wijken zijn met veel recente hypotheeknemers op huizen waarvan de
prijzen zijn ge-explodeerd? Wat te zeggen van de ziektekostenpremies en de
gemeentelijke belastingen? Wat te zeggen van de enorm gestegen waterprijzen?
Etc.

Ik ken de recenste koopkrachtcijfers niet, maar het zou me niet verbazen
dat, als je alles meetelt (dus ook BTW e.d.), de koopkracht behoorlijk is
gedaald, zeker als je die vergelijkt met de USA (zag laatst namelijk zo'n
vergelijking voor EU/USA).

Dus de totaalbalans na 8 jaar Paars kan wel eens erg onverwacht uitvallen
voor de portemonnee van de burger... O ja, hoe zit het ook weer met het
terugdringen van CO2?

Beter ware het te wijzen op de stijging aan arbeidsplaatsen, e.d. en verder
het boetekleed aan te trekken.

Henk Vreekamp, Utrecht.
-----------------------

At 11:32 27-02-02 +0100, you wrote:
> [...]
>beschikbaar is voor zorg en onderwijs dan kan worden uitgegeven.
>
>Dat is maar een voorbeeld natuurlijk. Laten we het homo-huwelijk niet
>vergeten, de euthanasie-regeling, de enorme afname van werkloosheid en
>'armoede', etc. etc. Allemaal "daadwerkelijke maatschappelijke
>verbeteringen", of wou je dat soms ontkennen?
>
>Ik wil niet zeggen dat Paars het walhalla is, maar de huidige hype om
>het een mislukking te noemen kan ik alleen begrijpen van lieden met zeer
>linkse of conservatieve idealen.
>
>Voor de rest is het niet meer dan meehuilen met de wolven (en daarmee

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66