Wiegel heeft kloten !

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Feb 27 18:49:47 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Dr. Marc-Alexander Fluks" wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>
>
>  Ja hoor. Het lukt je overigens aardig   :-)

Dank je, ik ben werkelijk verheugd dat ik niet hoef onder te doen. :)

>  Is dat zo ? Als je het met iemand niet eens bent (in dit geval Wiegel), houdt
>  dat dan in dat zo iemand de waarheid niet spreekt ?

Het gaat hier om de "waarheid", niets dan de waarheid, Marc.

Die heeft Wiegel zelden uitgesproken en ook nu niet.
En hij durft zijn mond niet eens te houden.

> Het hebben van een andere
>  opvatting is toch niet hetzelfde als liegen ?

Maar wat heb ik aan zijn opvatting als hij niet deel neemt aan de
politiek. Er is echt niets verandert aan het gezwets van de man. Of is
hij helemaal om en probeert ie Joop den Uyl nu links te passeren? Roep
me dan........

Henk Elegeert