Wiegel heeft kloten !

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Feb 27 11:11:12 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Dr. Marc-Alexander Fluks" wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> De wonderen zijn de wereld nog niet uit:

Dat is geen wonder, hooguit onvermijdelijk.....

> Hans Wiegel is over de streep
> waar het gaat over de wanprestatie van Paars. 't Heeft lang geduurd
> voordat iemand de waarheid durfde te zeggen maar eindelijk is het dan
> zover.

Wat nou, eindelijk is het zover?
Je kent Wiegel kennelijk niet.

Het zou me werkelijk verbazen als Wiegel werkelijk iets (zinnigs) te
zeggen heeft.
Bovendien zou er nooit een paars zijn geweest als Wiegel nog politiek
actief was geweest.
Zijn vertrek uit de politiek (is kennelijk weer terug) heeft dat immers
dan pas mogelijk gemaakt.

Maar wat een verademing, Flucks heeft eindelijk kleur bekend.

Oh ja en wat de kloten van Wiegel betreft, is er dan niemand daar eens
een trap onder wil geven?

Henk Elegeert