[Melkert-banen afschaffen !! Hoe durven ze ??]

Tue Feb 19 18:29:19 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat is er zo verkeerd aan de voorstellen van de SER over Melkertbanen. Wat
ik er vanochtend op de radio over hoorde was dat ze er gewone banen van
wilden maken. Daar kan ik me wel in vinden. Als ze taken doen die wij als
samenleving als zinvol beschouwenmoeten we er ook gewone banen van maken.
ik weet niet of dit voor elke Melkertbaan geldt. Maar het merendeel wel
lijkt me. Waar zit hetverschil tussen de SER en D66? In het minderen en
afschaffen?
Groet Joris