Argumenten van Kok (et al.)

Mark Koek mark at KOEK.NET
Mon Feb 18 18:14:17 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Michiel Scheffer D66" <mrsch002 at planet.nl> schreef o.m.:

> In die zin zijn het ook droevige verkiezingen omdat zowel
> Pim als LN met gerecycleerd materiaal van anderen komen.

Pim recycleert vooral de CD geloof ik, maar wat Leefbaar Nederland betreft
moet ik inderdaad zeggen dat hun puntenlijst eruitziet als een onzorgvuldig
aftreksel van het D66-programma. Weliswaar met een aantal pijnlijke
uitglijders ter linker- en rechterzijde, maar toch vooral met veel
overeenkomsten.

Wonderlijk. Jammer dat er zo'n onbetrouwbare draaikont als Nagel achter zit,
en er straks een fractie is van 'bekende Nederlanders' van allerlei pluimage
die zich aan die puntenlijst niets gelegen hoeven te laten liggen.

Mark