Genant (2)

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Feb 11 21:08:05 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Lijsters,
>
> Niet alleen de reacties van De Graaf op de praatjes van Fortuyn en Leefbaar
> Nederland zijn genant, ook die op deze lijst, naar aanleiding van mijn
> kritisch stuk op D Graaf als domme lijsttrkker. De een vind dat 'krullebol'
> verwijst naar antisemitisme, een ander motiveert zijn standpunt met dat'ie
> 'een halve jood' zou zijn. Ik snap totaal niet waar dit op slaat.

Ben ik met je eens, kan dat ook niet volgen.
Ik had minstens wat tegen argumenten verwacht.

> Jammer dat geen
> leidende D66-er iets fatsoenlijks uit z'n mond kreeg. Is verkiezingstijd dan
> toch iets voor dwazen?

Ja, we krijgen nu tijdens de verkiezingst(r)ijd uitleg over wat het
verschil gaat maken, terwijl dat allang duidelijk zou moeten zijn, is
mijn inschatting.

Gemiste kans lijkt me, om een congres zo weinig onder de aandacht van de
kiezer te krijgen dat hij/zij slechts iets met het resultaat daarvan in
een verkiezingst(r)ijd kan gaan doen .

Henk Elegeert