Het Grote Zwijgen: middelmaat haalt opgelucht adem

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Feb 11 13:04:46 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Michiel Scheffer D66 wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

..

> Het hele programma dat zaterdag is aangenomen (ja Marc dat is democratie in
> actie)

De Democratie in actie op een congres, da's interessant.
Vlgs. mij heeft een partij haar interne beleid gevolgd, maar om dat
democratie te noemen???!!!!

Welke invloed heeft de kiezer daarop gehad?

Of bedoel je dat de gezamenlijke politieke partijen de democratie
beoefenen en de kiezer en haar volksvertegenwoordiger(s) niet?

Staan ook alle vorig gekozen kandidaten opnieuw op de lijst opdat de
kiezer zijn/haar stem kan uitbrengen?

>gaat over het wegnemen van knelpunten in de zorg en onderwijs. dat is
> hervormen, hervormen en hervormen.

Wat is er de afgelopen vier jaar aangedaan?
En wie is waar verantwoordelijk voor en hoe is dat vorm gegeven?

Henk Elegeert