De lijst (moet dat nu ?)

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Feb 6 14:47:07 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  : REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  :
  :  Ik denk niet dat dit HET moment is om kritiek te uiten op de
  :  kandidatenlijst. Deze nieuwsgroep wordt door de media gevolgd
  :  en niemand schiet er wat mee op als daarin berichten verschij-
  :  nen 'dat er onvrede heerst in D66' over de samenstelling van
  :  de kandidatenlijst, de problemen zijn thans al groot genoeg.

Wat is dan HET moment? Een mooie zomermaand in 2004?
Aanbod schept vraag, in dit geval, presentatie schept discussie.

Ik geloof dat nog niemand de lijst finaal heeft afgebroken. Waarom
schieten er toch altijd lui in de stress wanneer er gedachten aan
de lijst worden gewijd? In vrijwel alle partijen levert het samenstellen
van de lijst discussie op. Daar is niks mis mee.

Deze nieuwsgroep wordt door de media gevolgd, nou en? En wanneer heb jij voor
het laatst een stuk in de krant gezien n.a.v. tirades hier gehouden?
Trouwens, ik heb even gekeken maar Jaap Janssen is zo te zien verdwenen en
van anderen heb ik geen weet. Vertel?

  :  Overigens heeft LN een team ingesteld dat naar prive-zaken zoekt
  :  in het leven van kandidaten om met modder te kunnen gooien in
  :  de campagne... Zo zouden ons berichten te wachten staan aangaande
  :  het liefdesleven van de PvdA-lijsttrekker. Getverderrie.

Tja, een PR figuur met Amerika-ervaring, wat wil je...

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |