De lijst

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Feb 4 16:48:45 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  : REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  :
  : en dan weer het geneuzel dergenen die over het neuzelen neuzelen. de partij
  : wordt er waarachtig niet gezelliger op. een andere manier om de lijst samen
  : te stellen? wat spannender en meer openbaar? en nu gewoon opgewekt aan de
  : slag voor een goed resultaat? of is neuzelen over neuzelen een roeping?

Waar ik in m'n originele posting 'geneuzel' schreef, had ik eigenlijk
'probleem' of iets van gelijke strekking moeten zeggen.

Los daarvan: Jij mag deze discussie wellicht irrelevant of ongezellig
vinden, mij lijkt het in het geheel niet vreemd enige gedachten aan
de uitslag te besteden. Het is nota bene een /verre/ van onbelangrijke
verkiezing geweest binnen onze club.

Daarnaast is er wat mij betreft niks mis met de manier waarop de lijst
tot stand komt: een adviescommissie gevolgd door een ledenraadpleging.
Wel zou de 'telmethode' veranderd moeten worden in het STV systeem, wat
mij betreft, zodat ik m'n favoriete lijst zou kunnen invullen.

Met vriendelijke groet,

  :   : Heeft iemand de lijst al? Mij bereiken geruchten dat we weer hetzelfde
  :   : geneuzel hebben als 4 jaar terug, nl. dat de middelmaat door de leden
  :   : weer terug omhoog wordt geduwd...

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |