thom ineens geen lijsttrekker meer?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Feb 1 14:32:35 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bste Aris,

Ik vermoed dat je een medewerker bent van een parlementslid. Dat vind ik dan
des te erger. Want je reactie is uiterst dom - ook al probeer je dat te
verhullen door de spot te drijven met het CDA. Het gaat natuurlijk niet om
die club, maar om je indirecte broodheren, Van Boxtel en De Graaf. Verder
geloof ik dat je vanuit hetzelfde achterhaalde multicult concept denkt als
Hein van Meeteren. Dat gestotter van Van Boxtel en De Graaf zou ook jou
minstens aan het denken moeten zetten. Niet dus...

Henk Vreekamp, Utrecht

P.S. Dat 'souvereinitiet in eigen kring' van CDA-ers betekent trouwens heel
wat anders dan wat jij suggereert. Maar daar is deze lijst verder niet voor.
Voor wat het VOC heeft uitgevreten kun je vast ergens anders terecht.
----------------------

At 12:39 31-01-02 +0100, you wrote:
> [...]
>Balkenende  in één klap alle afhaal-Chinezen sluiten, om van alle andere
>exotische restaurants nog maar te zwijgen? Als alle allochtone gerechten en
>kruiden van tafel moeten, heeft de VOC voor niets bestaan en is de aardappel
>verbannen. Nee, geef mij dan maar de open-minded, genuanceerde
>D66-benadering zoals die perfect door Thom en Roger verwoord werd. Netwerk
>wilde van hun interview met Roger duidelijk een rel maken; dat maakte Roger
>nerveus en deed hem nog zorgvuldiger formuleren. We houden toch zo van
>politici die nadenken over wat ze zeggen?

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66