JSF versa EUROFIGHTER

wop ates wates at HOME.NL
Fri Feb 1 11:41:27 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben het voor 2/3 met deze stellingen eens geen geld voor JSF, ook niet voor de Eurofighter,
wel voor de taken waarvoor deze vliegtuigen bedoeld waren.
Laat een bovennationale commissie eens uitzoeken wat de beste technologieen zijn vandaag, of
misschien morgen, voor deze taken. Daar komt zeker niet zo'n soort vliegtuig uit.
Na de Kosovo oorlog hebben de Amerikanen geteld hoeveel tanks ze buiten gevecht hadden
gesteld met al hun bombarderen en schieten. 35 stuks was de telling en nu hadden ze nog niet
eens een technisch hoogwaardige tegenstander. Deze aanvallen konden relatief ongestoord uit-
gevoerd worden.
Dit soort wapen heeft z'n tijd wel gehad.
Maar het gebroken geweertje, he bah nee.

Wop Ates