immigranten - segregatie?

raimond de tempe raimond.de.tempe at HCCNET.NL
Fri Dec 27 20:20:57 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc Alexander,

ik voel er helemaal niet voor detailsdiscusies te gaan voeren. Je weet best ongeveeer wat
de D66 standpunten globaal zijn. Ik ben nie tvan plan ze op te gaan zoeken.  En wat ik
beodle met wetmatig voorspelbaar gedrag is: als jongeren de kans geeft er loopje mee te
nmen, omda oudelijk toezocht ontbreekt, en bij ontbreken daarvan ook de
heropvoedingsinstanties achterblijven, dan doen jongeren dat. Als niemand je ooit mee
bekeurt voor het onverzekerd rijden, rijden vel emensen onverzekerd. Kijk maar naar het
onverlicht fietsen. Datr is wetmatig voorspelbaar. En D66 is toch tegen de huidige
ketenimmigratie? Stop it. Net zomin als iemand een vrouw mag importeren uit Letland (nu
nog geen EU) (de casus van een zekere mijnheer Van Hooff, dus de regels worden al
strenger. Alleen moeten ze nu nog voor familie opgaan. Ja, en dan moet je wat doen aan
volksopvoeding. Niet dus op een goedkope manier zo maar even naturaliseren. Kwaliteit
kost geld. Dat zullen we wel merken als zeespiegel anderhalve meter gestegen is! Dan zal
dit land een veel belastingdruk kennen, dan zeg Spanje. En als menniet wil betalen, dan
komt men er vanzelf wel achter. Het is overigens, sinds het verlaten van corporatieve
planeconomie, wel mode om eerst  en kalf te laten verdrinken, eer men een put dempt. Dat
is wat ik bedoel. /raimond de tempe