Zoekraken verstuurde mails?

Fri Dec 20 15:00:10 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>
>is er soms wel eens storing op Surfnet? Zo ja, waar? Het
>zal toch niet het Amsterdamse knooppunt wezen, want dan piepen er meer
>lieden...

 Aangezien ik zelf bij dat Amsterdamse knooppunt zit: de laatste
 maanden valt hier regelmatig de stroom uit (merkwaardig genoeg
 gaat het voortdurend mis nadat daar een noodvoorziening voor is
 gemaakt). Ook deze week (dinsdag of woensdag) was het weer mis.

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>
>Ik heb het laatst zelfs meegemaakt dat ik *wel* de bevestiging
>kreeg dat het bericht was gedistribueerd, terwijl ik het
>bericht zelf niet ontving.

 Dat zegt op zich niets. Als je op 'mail' staat, dan moet je
 tevens aangeven dat je ook een mail van je eigen bijdrage wilt
 ontvangen (post: SET D66 REPRO naar de listserver).

 Marc Fluks