Fwd: RE: Zoekraken verstuurde mails?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Dec 20 00:20:13 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ja, het overkomt mij ook weleens, en Cees ook meen ik.
> Ik heb het laatst zelfs meegemaakt dat ik *wel* de bevestiging
> kreeg dat het bericht was gedistribueerd, terwijl ik het
> bericht zelf niet ontving.
>
> Ook gebeurt het weleens dat ik iemand zie reageren op een
> lijstbericht dat ik zelf nooit heb ontvangen.

Ik kan me hier bij aansluiten.
Zie ook weleens berichten van mijzelf die tijden onderweg zijn.

Daarnaast had ik laatst dat er ook een bericht naar de owner van de
lijst was gegaan, waarvan ik de naam (vh E-mailadres) niet eens wist en
het om die reden het zelf niet kan hebben ingevoerd.

Henk Elegeert