Kalmeringspillen?

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Thu Dec 19 12:46:14 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bernard,

Veluws Dagblad van dinsdag meldde:

"D66 lonkt naar CDA en VVD"

"Den Haag - D66 lijsttrekker De Graaf zet zijn kaarten op een centrumrechtse
coalitie met CDA en VVD nu de PvdA niet meer met D66 wil samenwerken. De
Graaf schrijft dat aan zijn PvdA-collega Bos. Hij reageert op een interview
in de Volkskrant van zaterdag, waarin Bos het sociaal-economische beleid van
D66 'warrig en zwalkend' noemt. De Graaf constateert dat Bos is teruggekeerd
naar het 'weinig insprirerende polaristatiemodel van het verleden' en
daarmee afscheid neemt van D66 als partner. D66 zal daarom 'andere wegen
zoeken' om zijn sociaal-liberale invloed te kunnen uitoefenen"

Martin