Denktank 66 Lay-out

Wed Dec 18 12:20:43 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Herman, Cees, Henk e.a.

Dan zou ik in ons eigen ondertitel-democraten in-een-vlotte-boog
handgeschreven-en-onderstreepte lettertype, in goed campagne overleg met
Lousewies, ondertekenen met Lousewies.

Niemand kan ons toch ons eigen lettertype en haar naam ontzeggen, noch een
poster met een eigen leuze.

De overeenstemming van de naam van onze Lousewies met die van Loesje en
verdere standaarkenmerken en layouts van posters met leuzen berust waarlijk
echt geheel op toeval,
dat en onze Lousewies waren er zelfs eerder!

Alleen nog uitkijken voor te specifieke overeenkomsten in layout of
lettertypen met de andere Loesje, is ook positief uit te leggen om bewust
verwarring te voorkomen.

Dat wies doet het in de provincies misschien ook nog wel wijs en past dus
uitstekend bij Denk(66).
Onze stedelingen zal die uitspraakgrap niet eens opvallen.

Fritzewies, Denk66