MUIZ MOET OPROTTEN!

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Tue Dec 17 15:45:26 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

WEET JE WAT JE HET BESTE KUNT DOEN NOG IN DIT OUWE JAAR : OPROTTEN VAN DEZE
LIJST.

Zolang ik op deze lijst ben , zo`n dikke 5 jaar heb jij nog niks anders
gedaan dan met iedereen
ruzie maken . Geloof me . De ruime meerderheid van deze lijst is je meer dan
ZATTTTT !

Doe van jaar nog iets GOED van jaar en ROT OP !!!!!!!!!!!! Die duizenden
emails van jou komen mijn strot uit.

PETER BOS ( Ik reageer niet hoor , dan moet iedereen doen !)