Fwd: Wangedrag v Muijz

Tue Dec 17 13:38:02 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 11:27 17-12-2002, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Sterker nog: Heins mail werd OOK door Hein verzonden aan de D66-lijst
> maar verscheen daar niet op omdat Hein geen lid meer is. Het is daarom
> mogelijk dat Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> meende dat de
> mail van Hein wel degelijk op de D66-lijst heeft gestaan.

Inderdaad, ik dacht dat dat bericht via de D66-lijst kwam.
Ik heb de prive-personen uit de header verwijderd. Dat doe
ik wel vaker, omdat het me overbodig voorkomt een bericht
*en* naar de lijst te sturen *en* naar personen die de
lijst lezen.

Ik bied Hein hierbij mijn excuses aan voor het feit dat mijn
reactie via de D66-lijst is verspreid.

> Bij deze (maar er is dus wel een niet-otfansoenlijke verklaring voor).

Inderdaad, er is een niet-onfatsoenlijke verklaring voor.

> Verder moeten jullie je conflicten wel buiten de lijst uitknokken
> hoor...   :-)

Lijkt mij ook. :-)

Overigens hoeft Hein van mij niet van de lijst. Echt niet.
Maar ik behoud me het recht voor om zijn uitingen, die mij
ondoordacht, schijnheilig, en/of inconsequent voorkomen,
te kritiseren, binnen en buiten deze lijst.
En ik vind het jammer dat Hein daar niet serieus op wenst
in te gaan.

Erik vdMb

cc. Hein van Meeteren