Fwd: Wangedrag v Muijz

Tue Dec 17 11:27:46 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl> schreef prive aan John Bijl
 <john.bijl at nn.nl> en mij:
>Beste vrienden,
>Op een prive-mail naar jullie, als antwoord op een PRIVE-mail die ik
>ontving, heb ik een reactie gegeven op Marc Fluks (n.l. dat ik ook wel
>moest lachen oid). Deze mail was naar jullie prive gestuurd en, omdat hij
>op de cc-header stond, ook naar Muizenberg. Vervolgens haalt de man de
>prive emailadressen eraf, stuurt hem door naar de d66 lijst, om me weer
>eens te beledigen op de lijst. Doe eens wat aan deze terreur en dit
>wangedrag.

 Sterker nog: Heins mail werd OOK door Hein verzonden aan de D66-lijst
 maar verscheen daar niet op omdat Hein geen lid meer is. Het is daarom
 mogelijk dat Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> meende dat de
 mail van Hein wel degelijk op de D66-lijst heeft gestaan. Temeer daar
 Erik schreef:
>En je komt nu terug (?) alsof er niets aan de hand is.
>Je bent dus de Heintje Davids van de lijst, steeds weer
>pseudo-afscheidnemend.

 Maar Hein is dus wel degelijk van de lijst af...

 Hein opnieuw:
>Het is ernstig genoeg dat iemand van een openbare d66 lijst wordt
>getreiterd, maar dit tart ook nog eens elk fatsoen. Ik verzoek jullie dit
>gedrag te corrigeren. We zijn een club waarbinnen vrijheid van uiting
>regeert, niet iemand het zwijgen opleggen.

 Bij deze (maar er is dus wel een niet-otfansoenlijke verklaring voor).
 Verder moeten jullie je conflicten wel buiten de lijst uitknokken
 hoor...   :-)