Teletekst: D66 lonkt naar coalitie met CDA en VVD

Tue Dec 17 11:22:48 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jasper schreef:

> Ja deze reactie kun je natuurlijk verwachten, of het nu zo goed is weet
ik
> eigenlijk ook niet, maar goed dat moet blijken.
> Het is in ieder geval niet zo slim van Bos...

Ik vind het vooral niet zo slim van Thom (D66)......
De eerste reacties heb ik al binnen.... Mensen die niet snappen wat ze
lezen en zelfs leden die nu toch maar niet op D66 gaan stemmen en een
proteststem op links zullen uitbrengen (hoogstwaarschijnlijk, indien het
verhaal klopt). Laatst bleek uit onderzoek van Twee vandaag dat onze
potentiele winst voornamleijk van de PvdA was te verkrijgen..... Dus het is
erg slim geweest van bos om dit zo te spelen.... Nu weten die potentiele
kiezers dat ze indien ze een vvd-cda kabinet willen niet op D66 moeten
stemmen....
Strategisch slimme zet van Bos....