Denktank 66

Mon Dec 16 15:18:42 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Leuk, Henk,

Ook "allitereert" Denk.... 66 mooi met D66.

Alleen die tank(er) vind ik wat minder doordacht,
associeert het niet met het gepantserde, dan toch met een elitair besloten
clubje paternalisten,
dan liever nog directer en krachtiger associerend met blijven (na)denken in
het algemeen en met ons in het bijzonder:
Denk 66, radicale fans van het liberaal-democratische gedachtengoed.

Vind de aanvallende vooruitblikkende posters het best: Nobelprijs,
Suikerfeest in homobar, Geen kluitje in het riet en Een strand zonder olie.
De defensieve lijken mij te zuur om effectief wervend te zijn en mensen
terug te halen naar ons gedachtengoed.

Fritz