Voortzetting multicul: AEL

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Dec 16 12:57:10 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

De multicult krijgt er een kolonie kraaien bij: de Arabisch-Europese Lige
van de Libanees Yaya uit Vlaams Mechelen. Uit de NRC-reportage van zaterdag
j.l. mag ik opmaken dat de anti-integratiebeweging van Berberse activisten
net zo separatistisch is als die van de blanke elite en haar islamistische
assistenten bij PvdA en GL (en tot voor kort D66?). Nette racisten worden
nu indirect gesteund door racistische straatvechters, hooligans.

De media zijn nog welwillend, begrijp ik. Wel raar, want oudere
reactionaire bewegingen onder migranten werden wel steeds kritisch bekeken!
Kennelijk heeft de multicul voor veel verwarring gezorgd - willen redacties
kennelijk al te graag aanschurken tegen politieke en culturele elites.

De dag dat art 23 Grondwet wordt gewijzigd, komt met rasse schreden nabij.
Een negentiende eeuws grondrecht wordt dan aangepast aan de holistische
ontzuiling sinds de 1960s.

Uw van paarsharige dames dromende stadsnomade,

Henk Vreekamp, Utrecht.