Nobelprijs voor Duurzame Ontwikkeling

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Dec 13 11:57:15 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Dec 13, 2002 at 11:40:19AM +0100, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

  >  Dat is nu net het probleem. Het is zoveel tegelijk en het gaat ook
  >  over iets dat er nog niet is. Wetenschappelijk onderzoek sluit net zo
  >  goed zoveel mogelijk uit als dat het iets zo volledig mogelijk be-
  >  schrijft. Het lijkt hier te gaan om een pseudo-wetenschapelijk begrip.

  >  Hmmm.
  >
  >  Het geeft eerder een zweem van 'wetenschappelijkheid' aan iets vaags,
  >  lijkt me. Vandaar dat er zoveel dingen in de tekst staan die weinig
  >  met het onderwerp uitstaande lijken te hebben.

  Marc,

  Je lijkt van mening dat een Nobelprijs een altijd een prijs voor
  wetenschappers moet zijn. Waarom? Winnaars van de varianten
  'Literatuur' en 'Vrede' zijn ook geen wetenschappers. Er is niks
  mis met dit voorstel lijkt me.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |