Boodschapper (was: Gemist)

Fri Dec 13 10:33:21 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder, over een plotseling 'kruisverhoor'...

 John Bijl <johnbijl at d66.nl>
>Onzin. Je doet net asof het afgesproken werk is.
 (...)
>Ik had niet begrepen dat er enige wachttijd is om mee te doen.

 Het komt over als spammen.

 Over mijn Feijenoord grap:
>Was dit overigens een poging om een steek onder de gordel te maken? Flauw..

 Ik vond 'm wel leuk.   :-)

>Zal ik Kees en Roland ook een standje geven ;-)

 Nou, vooruit. Dat zal ze leren !

 Michiel Scheffer <mrsch002 at planet.nl>:
>Ik denk dat Marc-Alexander wel gelijk heeft dat hier sprake is van een
>samenzwering.

 Het leek op spammen. Ik trek 1 persoon even na en vind dan de twee
 anderen, dat valt uiteraard op. Daarnaast ging Hein weg en wordt deze
 lijst plotseling door D66 geboycot. Als het daarnaast niet zo goed gaat
 met D66...

>We zijn namelijk getrained in het opsporen van samenzweringen, al jaren.
>Vreekamp is zelfs een voorloper: die kan samenzweringen drie maanden van
>te voren ruiken (hoe Thom op 23/1 door Lousewies ten val wordt gebracht)

 Dat is een voorspelling, geen samenzwering. Ik gok overigens op Dittrich
 (als dat nog kan). Ik mag Vreekamp (net als Van Meeteren) trouwens graag
 lezen. Ik houd wel van mensen die een beetje dwars liggen.

>Je zou bijna denken dat het meer dan toevallig is dat er plotseling zoveel
>Rotterdammers - op deze lijst verschijnen terwijl ze ook op de andere
>lijst opduiken.

 Leuk...   :-)

 Probleem met dit soort diskussie-lijsten is dat men eerder z'n stem laat
 horen wanneer er kritiek is dan instemming. (Dus even iets opbouwends:
 D66 kaart deze week - dindag ? - in de Kamer de Euro aan. Prima ! Zo nu
 kan'ie wel weer).

>Misschien moet dat hele D66 maar verboden worden, als het al niet vanzelf
>gaat. Gevaarlijk ondemocratische club als ik deze lijst zo volg.

 Leuke hyperbool, maar dat neemt niet weg dat er wel wat mis is... Niet
 alleen met D66 (dat zou niet eerlijk zijn) maar met de politiek als zo-
 danig. Die kiezers rennen niet voor niets alle kanten op. Dat begon
 trouwens al in 1994 met een vlucht naar D66...

>Michiel Scheffer      :-)
>Betondorp aan de Gracht

 Vanaf de Kruislaan zie ik thans witte rook...