Ook BBC in het nauw

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Dec 12 21:13:22 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Karst,

Volgens mij ben je alleen teugen om teugen te zijn. Je geeft me in wezen
gewoon gelijk wat betreft mijn samenvatting van berichten uit The Guardian.
In Nederland fungeren de publieke zenders al direct onder netmanagers - dat
zal je in Belfast misschien zijn ontgaan. En verder is de situatie wat
betreft het dualisme publiek-privaat exact hetzelfde, uitgezonderd dam\n de
omstandigheid  van de Nederlandse handicap dat de publieken eenderde van
hun budget financieren uit reclamegelden, en de BBC niet.

Kortom, lees m'n stukjes wat nauwkeuriger, en houd je op de hoogte van de
Nederlandse situatie a.u.b.

Henk Vreekamp, Utrecht.