Boodschapper (was: Gemist)

Michiel Scheffer D66 mrsch002 at PLANET.NL
Tue Dec 10 19:05:46 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ho John!

Ik denk dat Marc-Alexander wel gelijk heeft dat hier sprake is van een
samenzwering. Op dit digitaal cafe vermoeden we per definitie
samenzweringen. We zijn namelijk getrained in het opsporen van
samenzweringen, al jaren. Vreekamp is zelfs een voorloper: die kan
samenzweringen drie maanden van te voren ruiken (hoe Thom op 23/1 door
Lousewies ten val wordt gebracht) Erik van de Muijzenberg is er ook een ster
in. Hein van Meeteren ook maar die is nu met reces. Samen tussen hun lukt
het niet, maar daar zal ik jullie niet lastig mee vallen. Opposites attract
zou ik maar zeggen...

Hier wordt door de Rotterdammers maar weer eens bevestigd dat er kliekjes in
zijn die de bal naar elkaar toespelen. Bovendien vind ik dat de
Rotterdammers de zaak wel erg gaan domineren, ook al met twee kandidaat
kamerleden uit Rotterdam bij de top 10. Dat vinden wij in de grachtengordel
niet leuk want D66 is eigenlijk onze partij. Je zou bijna denken dat het
meer dan toevallig is dat er plotseling zoveel Rotterdammers - op deze lijst
verschijnen terwijl ze ook op de andere lijst opduiken. Dat pionoffer van
jou John en Kees (bij mij beiden in de top 20) is dus kennelijk niet voor
niets geweest: stem ik op van Loon en Bijl, krijg ik Combee, Ravestein en
Beijnen cadeau. Dat vertrouw ik niet, jullie worden bedankt.

Zo makkelijk kom je er dus niet van af. Bovendien wat doen jullie vanavond,
kan dat transparanter, is dat geconvoceerd. Mag dat wel zomaar buiten de
lijst vergaderen. Dat ga ik eens nakijken, dat hebben mijn informanten me
niet gemeld. Ik vind dat uit oogpunt van democratische zuiverheid
samenscholingen van meer dan drie personen maar verboden moeten worden. Dat
hele Delfshaven is mij te verdacht. Gelukkig kan ik mijn broer vragen om
daar een oogje in het zeil houden, dus als jullie met twee of minder
samenzweren zal ik vragen dat hij jullie verhoord (jammer dat hij zich zo
vaak verslaapt of treinen mist). Misschien moet dat hele D66 maar verboden
worden, als het al niet vanzelf gaat. Gevaarlijk ondemocratische club als ik
deze lijst zo volg. Houdt zich niet aan de eigen principes. dan moet een
partij maar verboden worden.

Het ga jullie goed, en sorry voor Sparta want Excelsior is al helemaal niet
te vertrouwen.

Michiel Scheffer      :-)
Betondorp aan de Gracht
(soort van witte dorp - ook bekend in Rotterdam)