Integratie (was: gemist)

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Dec 10 18:10:40 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Daar werd iets anders gezegd, dat we ze ook hun verantwoordelijkheid moeten
geven. Kom maar eens op bezoek in Delfshaven dat vele immigranten of
nederlanders van niet nederlandse oorsprong zelf initiatief nemen om iets te
doen aan maatschappelijke problemen. Velen doen dit zonder subsidie.

Kees van Loon