interne verkiezingen -> 'echte' poll vooraf?

Sat Dec 7 17:38:05 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Cees Binkhorst <cees at binkhorst.xs4all.nl>
Datum: zaterdag 7 december 2002 17:12

>Volgens mij hadden we het _helemaal_niet_ over goedgekeurde/open, maar over
geheime voorkeursakties. >Nogal een verschil toch?

Mij lijkt geheim het verschil met door een bestuur goedgekeurd EN aan
iedereen zonder aanziens des persoons. Je hebt gelijk dat e-mail nog beperkt
is en dat niet alle voorkeursacties verplicht naar alle leden moeten, er
mogen regionale e.a. groepen (leeftijd, hoe lang lid) benaderd worden, maar
dat is toch niet helemaal hetzelfde als selectief individuele personen zoals
bevriende voorzitters benaderen met het verzoek selectief door te bellen en
bewust andere individuele personen niet te benaderen.
>Zo zijn ogenschijnlijk goede voorkeursakties toch nog gecompliceerder dan
je denkt.

>Ik heb slechts de naam van een hotemetoot langs zien komen.
>Namelijk het e-mailtje van Boris Dittrich, dat in jouw bericht verweven
was.

De andere 5 hotemetoten zaten in de SAC en zijn spontane reactie was juist
expliciet verbaasd en onbegrijpend jegens hen. Verder was het mijn eigen
toelichting.

>Groet,
>
>Cees

Idem,