Werkgroep 'Hoe geeft men Inhoud aan de Politiek ?'

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Dec 6 21:50:13 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marcus,

Maar we houden het hoofd toch wel boven water en haken niet af toch? Het is
jammer van Hein, maar ik heb het donkerbruin vermoeden, dat zijn
teleurstelling over het net geen TK-lid worden ook een rol heeft gespeeld.
En tja, als het DB weer moet vergaderen of dit café al dan niet tot het D66
domein behoort en Muis begint weer over zijn onverwerkt oud zeer en Hein
hapt dan toe, met tientallen emails tot gevolg, ja, dan lopen we het risico
dat het hier vrij gauw einde oefening is.

Groet,

Tjerk