Werkgroep 'Hoe geeft men Inhoud aan de Politiek ?'

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Dec 6 12:44:28 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  : REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  :
  :  Weer een dagje weg (Sinterklaas), ga ik weer achter het
  :  scherm zitten en constateer dat er zich tal van rampen
  :  hebben voltrokken...
  :
  :  Hein weg (echt weg, want 'REV D66' naar de listserver
  :  wees dat uit),

  Daar stond ie enkele dagen geleden ook al niet meer tussen,
  maar toen was ie nog wel actief hier. Merk op dat er
  "concealed" subscribers op deze lijst zitten.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |