Uitslag interne verkiezingen

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Thu Dec 5 22:07:46 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Hein,

als je zo lang lid bent als ik, ken je meerdere voorbeelden van mensen die
door anderen (uit de partijtop) geparachuteerd werden en kort erna van het
schild geveegd werden. Bekendste voorbeeld: Jan Terlouw, zomer 1982 op het
enige andere Congres (dat ik ken) met een meterslange rij voor de deur,door
bewindslieden als Zeevalking tegen zijn wil tot Lijsttrekker gebombardeerd.
Het werd een drama en Terlouw was weg.
  Democratie, ook partijdemocratie, heeft een groot zelfreinigend vermogen.
Gelukkig wil Thom niet over vier jaar onderwijzer worden zoals "Femke
Alsmaar" (zie NOS teletekst p. 150). Loes zal dus een taaie tegenstander aan
hem hebben; en may the best one win.
  Heb je al met de VPRO-gids gebeld over een nieuw weekboek? Als jij niet
nieuw genoeg voor ze bent is die Fatma Koser-Kaya (ik ken haar uit de twee
andere campagnes van het afgelopen jaar, en van allerlei Ongehoord- en
partijmeetings na 15 mei) een goeie voor ze.

Bernard Aris

PS toon je de betere van miezemuijz, en reageer niet op zijn gehak. Pesters
leven op reacties en sterven als die uitblijven.