Uitslag interne verkiezingen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Dec 5 22:06:12 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 21:43 05/12/2002 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Kijk, dat die dertiende plaats je tegenvalt begrijp ik,
>maar laat Lousewies er buiten, okee?

Beste Incest- Feldwebel, ik maak zelf wel uit waarover ik praat en schrijf, begrepen? Ik ben uw ranzige verhaaltjes inmiddels meer dan zat. Mijn dertiende plaats is een uitstekende plaats. En als ik Lousewies inhoudsloos vind in dat interview dan zeg ik dat. U hebt geen donder te maken met wat ik vind of wat ik zeg. Laat dat maar tot uw doordringen.