Uitslag interne verkiezingen

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Thu Dec 5 16:16:52 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Herman Beun" <herman.beun at yucom.be> schreef:

> In de eurofractie hebben we wel pogingen in die richting ondernomen,
> maar op basis van die ervaringen heb ik eerlijk gezegd niet het gevoel
> dat dat netto veel oplevert. Ten eerste blijkt de vereiste kwaliteit
> nogal dun gezaaid, en verder heb je mensen nodig die goed ingewerkt zijn
> en blijven, permanent beschikbaar zijn en die meteen kunnen leveren. Als
> je de goede mensen al kunt vinden, dan nog ben je langer aan het
> organiseren en rondbellen dan de tijd die je ermee wint. Uiteindelijk is
> het wel een leuke manier om mensen een soort stagemogelijkheid te
> [...]

Kun je aangeven na hoeveel maanden ongeveer het break-evenpoint bereikt is? Realiseer me natuurlijk wel dat dit per persoon
verschilt, maar een indicatie is ook een gegeven.

Dit is een belangrijk gegeven voor fractie-assistenten, maar ook voor nieuwe leden inwerken, geinteresseerd houden, etc.

Groet,

Cees