Uitslag interne verkiezingen

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Thu Dec 5 15:49:37 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Het was overigens niet pesterig bedoeld hoor, het was even snel een eerste
reactie tussen mijn studiewerkzaamheden door:) Maar goed, over die
voorkeursacties: ja daar hebben we het hier al uitgebreid gehad en als ik de
mensen hier zo heb gehoord heeft dat verder weinig invloed gehad. Maar
wanneer het inderdaad invloed heeft gehad vind ik dat verder ook niet zo'n
probleem, maar goed hoe ik over die voorkeursacties denk wil ik verder niet
uitwijden., dat heb ik al een keer gedaan.

Vriendelijke groeten,
Jasper