Marijnissen wil verbod op benzine

Christian Höhne Sparborth christian at TREKTODAY.COM
Wed Dec 4 17:34:38 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,

Ik krijg net een link toegestuurd naar het
volgende artikel in het Brabants Dagblad:

http://www.brabantsdagblad.nl/regioportal/BD/0,2622,3955__1350786_,00.ht
ml

Volgens het artikel heeft Jan Marijnissen
in een interview gepleit voor een verbod
op het gebruik van benzine, diesel en steenkool. Ik
neem aan dat de uitspraken van Marijnissen een
beetje uit hun verband zijn gerukt, maar ik vind ze
toch wel interessant, en nou niet direct van een hele
grote realiteitszin getuigen. Ik ben benieuwd hoe al
die nieuwe SP-stemmers hierover denken.

Christian