Modereren

Wed Dec 4 12:47:23 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:09 03-12-2002, Karst de Jong wrote:

>Tenzij je natuurlijk naar de pers stapt. En daar is
>Thom vast niet blij mee zo vlak voor de verkiezing &
>kerst. Of wellicht kan de heer Hammerstein u helpen -
>gezien zijn ervaring met een zekere RTL corivee?

Stel nu dat Hein van Meeteren inderdaad naar de pers stapt.
Dan wordt dus duidelijk dat Hein van Meeteren mij volkomen
ten onrechte van ondermeer fysiek stalken en het op het
net plaatsen van foto's van zijn woning heeft beticht, en
dat diezelfde Van Meeteren zijn aantijgingen niet wenst
terug te nemen, maar in plaats daarvan tot twee keer toe
naar de politie is gestapt.

Ik weet niet wat Thom de Graaf daarvan vindt, maar als ik
politiek leider was zou ik er hoogst ongelukkig mee zijn.

Erik vdMb