Digitaal Politiek Cafe

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Dec 4 11:48:01 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Dec 04, 2002 at 10:29:06AM +0000, John Bijl wrote:
  : Marc en anderen,
  :
  : De zaak ligt - hoe kan het anders - genuanceerder. Althans zo heb ik het uit de mail van Ab Stammeshaus begrepen.
  :
  : Het bestuur heeft er voor gekozen om verwijzingen naar alle niet-rechtstreeks aan D66 verbonden activiteiten te schrappen. Deze lijst gaat immers *over* D66 en is niet v?n D66. Het aantal links op d66.nl is nu beperkt tot gelieerde sites, overheidssites en politiekportals. Geen ruimte dus over voor sites over D66. Jammer.

  Nou John,

  Je stelt je wel erg meegaand op. Bovendien herinner ik me juist uit de
  voorgaande mails dat het geen bestuursbeslissing was maar een reactie
  op klachten. (klagers maak u bekend! :-))

  : Overigens vind ik wel dat een verwijzing naar deze lijst thuis hoort op sociaal-liberaal.pagina.nl. Weet iemand wie daar over gaat?

  Boris van der Ham.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                             kandidaat Tweede Kamer D66 |