Modereren

Tue Dec 3 18:09:18 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 17:17 03-12-2002, Hein van Meeteren wrote:

>Bernard, ik vraag al tijden aan deze lijst om een eind te
>maken aan de onnodige op de man spelerij.

Geef dan zelf eens het goede voorbeeld!

Kijk eens naar je eigen bijdragen van vandaag. Ik geef een
waarheidsgetrouwe weergave van mijn gesprekje met Boris
Dittrich, en zonder ook maar een spoor van bewijs tetter
jij er op los over 'geruchten, ongecontroeerde verhalen en
ongefundeerde insinuaties' en beweer je dat Boris Dittrich
wordt misbruikt om jou in diskrediet te brengen.

Allemaal onnodige op de man spelerij Hein van Meeteren.

>Ik heb geen enkele zin in een aparte site. Ik wil gewoon
>niet meer worden belaagd, that's all. Sterker nog: ik
>reageer al tijden niet meer op de onwaarheden die vrijelijk
>op deze lijst mogen worden rondgestrooid.

Jij strooit zelf onwaarheden rond. Jij beweert dat ik je heb
gestalkt. Jij beweert dat je termijn als bestuurder niet was
verlopen en dat je bent herbenoemd. Jij beweert dat ik een
gesprekje met Boris Dittrich verkeerd weergeef en dat ik
Boris Dittrich misbruik. Jij beticht mij van gelieg inzake
je Buitenhof-optreden.

>Maak deze lijst gewoon alleen toegankelijk voor leden, en
>je bent van alle ellende af.

Je bedoelt dat *jij* dan van alle ellende af bent. Omdat er
dan niet meer door buitenstaanders op kan worden gewezen
dat hetgeen jij beweert nogal eens dom is, of in strijd
met de waarheid.

>Er gebeurt iets of ik wijk voor terreur en unsubscribe.
>Maar dan is iemand wel de mond gesnoerd.

Er hoeft hier helemaal niets te gebeuren. Er is hier ook
geen sprake van terreur - of je moest je manie bedoelen om
mij met aangifte te dreigen als ik iets schrijf wat je niet
aanstaat.

Als jij unsubscribed, dan doe je dat geheel uit vrije wil.
Dan is er geen sprake van dat jou de mond wordt gesnoerd.

Als deze lijst alleen toegankelijk voor leden wordt, dan
wordt *mij* de mond gesnoerd. Omdat jij dat gemakkelijker
vindt dan eens een keer met *argumenten* (moeilijk woord)
te weerleggen wat ik over kamer-kandidaat Van Meeteren
schrijf.

Erik vdMb