Postbank-Privacy

Thu Aug 29 22:59:13 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Cees,

Straks pleit je er nog voor om allemaal te emigreren in plaats van te
stemmen of politiek actief te worden  ;-)

Ik bedoel, mensen willen effectievere en efficientere invloed dan steeds
maar weer weg te lopen. En wat banken betreft, dan krijg je het heen en weer
hoor. Er zijn niet zo veel prijs- en kwaliteitsverschillen in kartel-land.
Ze kijken wel uit, de markt is goed onderling verdeeld, uhm, geordend heet
dat.

vriendelijke groet,

Fritz van Rikxoort